Zobacz jak działamy i prześlij zapytanie już dziś!
Prześlij zapytanie!

Sprawdź teraz!

Pozycjonowanie szerokie

Nie zawsze pozycjonowanie na ogólną frazę jest korzystne dla klienta. Pozycjonowanie szerokie to technika skupiająca działania SEO wokół kilku fraz i słów kluczowych zamiast jednej ogólnej. Przestaje być już opłacalne pozycjonowanie np. na frazę „sklep AGD”, bo najwyższe pozycje zajmują firmy posiadające praktycznie nieograniczone budżety. Poza tym społeczność internetowa  coraz częściej dokonuje świadomych zakupów i wpisuje w wyszukiwarki konkretne nazwy i modele produktu, zamiast firm dystrybuujących je.

Tak jak w przypadku każdej usługi pozycjonowania jej koszt zależny od konkurencji na rynku i ilości fraz. W przypadku tej techniki szczególnie polecamy model rozliczania w ryczałcie. Przy pozycjonowaniu szerokim często należy zmieniać słowa i frazy kluczowe, wciąż analizować pozyskiwany ruch i wykonywać inne działania z zakresu SEO, które klient otrzymuje w w ramach pozycjonowania szerokiego w ryczałcie.

W przypadku pozycjonowania szerokiego bardzo istotna jest optymalizacja strony pod wyszukiwarki. Ta technika nie skupia się na stronie głównej, a na konkretnych podstronach z produktami. Dlatego też ważne jest tworzenie wewnętrznej sieci linków między podstronami.