Zobacz jak działamy i prześlij zapytanie już dziś!
Prześlij zapytanie!

Sprawdź teraz!

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie ma na celu podwyższanie pozycji strony w wynikach wyszukiwania na określone słowa kluczowe. W przypadku sklepów internetowych zwykle słowa kluczowe odnoszą się do każdego produktu i każdy z nich jest promowany oddzielnie. Reklama na każdy produkt oddzielnie jest bardzo korzystnym rozwiązaniem dla takiego typu działalności.

W SEOPOLIS stosujemy tylko legalne techniki pozycjonowania, a więc tzw. White SEO. Przeciwieństwem jest Black SEO, którego stosowanie daje szybkie efekty, ale powoduje równie szybkie wyrzucenie z wyników wyszukiwania. Nasze techniki pozwalają skutecznie pozyskiwać ruch na stronę, bez zagrożeń jakie niesie ze sobą Black SEO.

Nasza oferta pozycjonowanie sklepów internetowych jest podzielone ze względu na sposób płatności na dwie części:

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych za wynik – opłata zależy od osiąganych pozycji, im wyżej wśród pierwszych dziesięciu wyników tym wyższy koszt. W tym modelu pozycjonowania sklepów internetowych skupiamy się na pozycjach na ustalone frazy kluczowe.
  • Pozycjonowanie sklepów internetowych w ryczałcie -  w tym modelu opłata jest stała niezależna od pozycji. Jednak pozycjonowanie to obejmuje szereg działań nie koniecznie prowadzących do pierwszych miejsc, a do efektów w postaci klientów dokonujących zakupów w sklepie. W tym modelu prowadzimy statystyki, które pomagają w dobraniu efektywnych słów kluczowych.

Nasze techniki pozycjonowanie pełne oraz pozycjonowanie long tail pozwalają pozyskiwać na stronę najkorzystniejszy dla sklepów internetowych ruch osób zainteresowanych daną uslugą lub produktem. Pozwalają one bowiem pozycjonować na nazwy konkretnych produktów, a nie na cały sklep. Zwykle w okno wyszukiwarki takie frazy wpisują internauci zdecydowani na dany towar. Z tego powodu techniki te charakteryzują się bardzo wysokim zwrotem z inwestycji (ROI).