Zobacz jak działamy i prześlij zapytanie już dziś!
Prześlij zapytanie!

Sprawdź teraz!

Pozycjonowanie long tail

Pozycjonowanie long tail to specyficzna technika pozyskiwania ruchu z wyszukiwarek. Jest ona kierowana przede wszystkim do internautów dokładnie wiedzących czego szukają. Praktyka w pozycjonowaniu pokazuje, że często bardziej opłacalne jest pozycjonowanie na kilka, a nawet kilkadziesiąt dłuższych fraz niż na jedno słowo kluczowe. Coraz częściej klienci chcąc kupić telewizor wpisują konkretną nazwę modelu składającą się nie raz nawet z pięciu słów kluczowych. Pozycjonowanie na ogólne frazy przestaje być opłacalne ponieważ jest na nie bardzo duża konkurencja, a więc koszta rosną, a nieliczni już wpisują w przypadku wspomnianego zakupu telewizora frazę „sklep z telewizorami”.

W przypadku ofert na pozycjonowanie proponujemy zawsze dwa modele rozliczania:

  • Pozycjonowanie za wynik – opłata zmienia się wraz ze zmianą pozycji strony na daną frazę. Niewielu klientów decyduje się na ten typ rozliczania w przypadku pozycjonowania long tail.
  • Pozycjonowanie long tail w ryczałcie – jest to najkorzystniejszy model rozliczania się w przypadku tej techniki pozycjonowania. Klient płaci stałą kwotę co miesiąc niezależnie od zmian fraz kluczowych co często dzieje się w przypadku tej techniki.