Zobacz jak działamy i prześlij zapytanie już dziś!
Prześlij zapytanie!

Sprawdź teraz!

Responsive Web Design w SEO

Strona responsywna oznacza stronę dostosowaną do specyficznych rozdzielczości urządzeń mobilnych. Elastycznie dopasowuje się do nich, w zależności od modelu smartfona, z którego korzystamy. Dzięki temu możemy wygodnie przeglądać stronę dokładnie w takiej wersji, w jakiej została zaprojektowana. 

Mobile friendly = Google friendly

Już połowy poprzedniego roku można było zauważyć, że Google przywiązuje coraz większą wagę do optymalizacji pod kątem urządzeń mobilnych. Ilość osób korzystających z internetu za pomocą smartfona rośnie i co ważne, szukając informacji i produktów zachowujemy się inaczej niż w przypadku desktopów. Skutkiem czynników behawioralnych jest inny współczynnik klikalności dla urządzeń mobilnych i desktopów. Internauci przekonali się już do aplikacji serwisów społecznościowych, spędzając na nich więcej czasu niż na stronach www odnajdywanych przez wyszukiwarkę. 

Dlaczego warto?

Potencjał tkwiący w mobile friendly powinien zostać dostrzeżony i wykorzystywane przez firmy chcące być na bieżąco z trendami w obszarze marketingu internetowego. Inwestycja w odpowiednie przystosowanie serwisu lub aplikacji może zwrócić się i zacząć przynosić zysk w przeciągu kilku miesięcy. Tymczasem tylko 21 % firm ma stronę zoptymalizowaną pod kątem smartfonów.