Zobacz jak działamy i prześlij zapytanie już dziś!
Prześlij zapytanie!

Sprawdź teraz!

Aktualności

Długie nagłówki w reklamach Google Adwords
4 Lutego 2011

Firma Google w dniu dzisiejszym wprowadziła miłą niespodziankę dla reklamodawców wykorzystujących system Google Adwords. Reklamy, które pojawiają się bezpośrednio nad naturalnymi wynikami wyszkukiwania (podświetlone kolorowym tłem) wyświetlane są w nowym widoku dzięki czemu są jeszcze bardziej widoczne. Obok pierwszej linii tytułowej reklamy prezentowana jest po myśliniku druga linia opisu reklamy, dzięki czemu w pierwszej linii mamy do wykorzystania nawet do 63 znaków (w tym myślnik i dwie spacje go otaczające). W dalszej części prezentowany jest wiersz z ostatnią linią opisu, a następnie ewentualne rozszerzenia reklamy (dodatkowe linkii, adres itp).

Zmiany powodują, że coraz bardziej widoczne jest zacieranie granicy pomiędzy naturalnymi wynikami wyszukiwania, a tymi sponsorowanymi przez Google - reklamy upodabniają się do wyników organicznych. Ma to z pewnością pozytywny wpływ dla reklamodawców, gdyż dzięki temu zabiegowi wzrósł wzrasta kliknięć.

Przed wprowadzeniem zmian nasza reklama wyglądała tak:

Po uwzględnieniu zmian w algorytmie systemu reklamowego Google Adwords nasza reklama wygląda tak:

W nowy sposób nie będą wyświetlane wszystkie reklamy, a jedynie te, które wydają się składać z osobnych zdań. Dzięki temu dwa pierwsze zostaną połączone przy użuciu dwóch spacji i myślnika. Idąc tym tokiem rozumowania, aby uzyskać dłuższy pierwszy wiersz w reklamie wystarczy zatem pierwszy wiersz opisowy zakończyć kropką. Dzięki temu zabiegowi rozszerzymy wiersz tytułowy do nawet 63 znaków.